Welkom bij WatchGuard

Smart Marketing

Samen met WatchGuard ontwikkelde ContentPlace een strategie waarbij relevante content op elke stap van de klantreis werd ingezet, van informatieve blogposts tot interactieve webinars. Dit zorgde voor een betere betrokkenheid van potentiële klanten. ContentPlace zorgde ervoor dat de content van WatchGuard effectief werd verspreid via diverse kanalen, waaronder social media, e-mailmarketing en zoekmachineoptimalisatie. Het resultaat was een constante stroom van gekwalificeerde leads.

Met behulp van HubSpot werden gepersonaliseerde drip-campagnes opgezet om leads op basis van hun gedrag en interesses verder te betrekken. Deze aanpak zorgde voor een hogere conversie.

Een nauwe samenwerking tussen marketing en sales zorgde voor een soepele overgang van leads van marketing naar sales. Dit resulteerde in effectieve leadnurturing en verbeterde conversiekansen.

deze heroes waren betrokken

Super Powers

Strategy

In deze interim opdracht, was Contentplace betrokken bij volledig opzetten en uitdenken van de Smart Marketing aanpak voor WatchGuard

Branding

Voor een unieke herkenbaarheid is gewerkt aan branding van de diverse campagnes. Iedere campagne kende zijn eigen brand-identity.

Webdesign

Opzetten van de landingspages binnen Hubspot, gekoppeld aan 'gated' content, zoals formulieren, downloads en ander CTA's.

Story & Script

Teksten schrijven voor de website en voor de ondersteunende content, alsmeden het vertalen van Engelstalige WatchGuard content.