Content gebaseerd op het principe van Bingemarketing

Kora Kemp

Als content strateeg ben ik degene die samen met onze opdrachtgever de verhaallijn bedenk, contentstrategie bouwt en de regie hierover uitvoert. Ik werk vooral volgens de bingemarketing methodiek, omdat ik geloof in de kracht van evergreen content.

Je verhaal vertellen als een Netflix serie, die je publiek boeit, overtuigt en inspireert. 

Heropedia foto Kora Kemp
Ordinary World

Once upon a time. Zo beginnen veel sprookjes. Ook die van mij. 
Once upon a time was er een meisje dat leefde in het mooie vestingstadje Gorinchem. Daar groeide ze op met een droom. Zakenvrouw van het jaar worden!
Ze deed hiervoor haar opleidingen en stoomde zichzelf klaar voor het grote werk. De zakenwereld veroveren met haar super powers. Tijdens deze tijd ontmoette ze haar prins op het witte paard. Na vele avonturen, in binnen- en buitenland, werd het tijd dat het koninkrijk Kemp zorgde voor nageslacht. Er werden 2 prinsjes en 1 prinsesje geboren….

OK, genoeg, nu even het echte verhaal:
Welkom in mijn ordinary world. Waar bestaat deze uit?
Ik ben  getrouwd met Gerben. Ik heb 3 kinderen (Bas, Tom en Fleur ). Ik woon in het pittoreske Almkerk, onder de rook van Gorinchem. Hier woon ik landelijk tussen de koeien, kippen en schapen. We hebben een hond Max. Een trouwe gekruiste Labrador/Golden Retriever die al heel vele jaren onderdeel is van ons gezin.
Sinds 2019 ben ik de trotse eigenaar van Contentplace.nl. Een contentbureau voor marketeers met visie en durf.
Wij bouwen contentcampagnes, gebaseerd op het principe van Bingemarketing. Oh ja.. Bingewatchen is echt een enorme hobby van mij. Dus hobby en werk komen zo mooi samen.

Guilty Pleasure

Mijn grootste Guilty Pleasure is witte chocolade. Ik moet iedere dag een stukje eten, het liefst bij een lekkere kop zwarte koffie. 

Super Powers

In mijn ruim 20 jaar marketing ervaring heb ik heel wat Super Powers ontwikkeld op het gebied van (content) marketing

Marketing is voor mij meer dan alleen maar het aanprijzen van een product of dienst.
Marketing is je doelgroep boeien, verbinden, overtuigen en inspireren. Je doelgroep transformeren naar je publiek en jouw product of dienst vertellen als verhaal door middel van goede content die jouw doelgroep meeneemt in zijn/haar klantreis. 

Als ik dan toch skills moet noemen:
* Analyticus – analayseren van data belangrijk in het proces naar een succesvolle (content)marketingstrategie.
* Regisseur – van A tot Z jouw campagnes opzetten en begeleiden
* Distributeur – zorgen dat we het juiste publiek bereiken op de juiste plaats en de juiste tijd.

Greatest Enemy

Mijn grootste vijand heet CHAOS. Chaos en ik gaan niet goed samen. Zodra ik chaos zie of tegenkom, gaat mijn nekhaar overeind en komt mijn grootste super power naar boven, namelijk planning & regie.

Favorite Music

Daar komt hij dan.. niet schrikken: Ik ben echt al heel lang fan van Barbra Streisand. Niet alles, maar vooral haar live albums en broadway muziek vind ik briljant. Klik op mijn spotify playlist  en luister er zelf eens naar.