Een beeld zegt meer dan 1000 woorden
Film & Foto
Film en fotografie zijn krachtige tools binnen content campagnes vanwege hun vermogen om verhalen te vertellen, emoties op te roepen en de aandacht van het publiek te trekken.
Film en fotografie kunnen emoties oproepen op een manier die tekst moeilijk kan evenaren. Een goed gekozen beeld kan vreugde, verdriet, opwinding of empathie opwekken, waardoor mensen zich sterker verbonden voelen met je boodschap of merk.
Goede voorbereiding is het halve werk
Karolina aan het werk
Een goede voorbereiding voorkomt onnodige kosten later in het proces. Ik help je van A tot Z om tot de juiste foto’s of video te komen. De volgende aandachtspunten zijn hierbij belangrijk
1. Concept & Doelstellingen
Definieer het doel van de fotoshoot of videoproductie. Wat wil je bereiken met de beelden? Ontwikkel daarnaast een duidelijk concept of verhaallijn dat past bij je doelstellingen. Maak gebruik van je Brandbook om ervoor te zorgen dat alles in je huisstijl wordt geproduceerd en opgeleverd.
2. Shotlist & Storyboard
Door van te voren te bepalen wat het doel is van de film of foto is het maken van een shotlist of storyboard belangrijk.
3. Locatie en setting
We kiezen de juiste locatie(s) die passen bij het concept.
Hierbij houden we rekening met de belichting, het weer, en eventuele vergunningen die nodig zijn voor de locatie.
4. Kleding & uitrusting
Van te voren bepalen we de juiste kleding, accessoires en rekwisieten voor de shoot.
5. Postproductie
Van te voren denken we alvast na over de postproductiefase, zoals videobewerking of foto-retouchering. We bepalen deadlines en managen verwachtingen voor de oplevering van het eindproduct.
Zien is geloven