Welkom bij Damavik

Branding & Webdesign

Contentplace heeft in opdracht van Damavik een uitgebreide merkidentiteit ontwikkeld, inclusief een brandbook en een nieuwe website. Het brandbook diende als een gids voor de kernwaarden, visie, missie en visuele elementen van Damavik, wat zorgde voor een consistente merkuitstraling.

Daarnaast heeft Contentplace een nieuwe website ontworpen die niet alleen de vernieuwde merkidentiteit weerspiegelde, maar ook effectief de boodschap van Damavik overbracht. Deze website fungeert als een digitale representatie van Damavik en trekt potentiële klanten en partners aan.

Met deze geïmplementeerde merkidentiteit en website kon Damavik zich met vertrouwen positioneren in de markt en hun doelstellingen realiseren. Dit project benadrukt het belang van een goed doordachte merkstrategie voor een professionele uitstraling.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

deze heroes waren betrokken

Super Powers

Strategy

Het uitwerken en bedenken van de merkidenteit van Damavik via gesprekken.

Branding

Het ontwikkelen van het logo en de totale brandidentity op basis van de input vanuit Stratetgy

Script

Schrijven van alle teksten voor de website

Webdevelopment

Bouwen van de Damavik website inclusief de Hubspot link voor formulieren, etc.

Camera

Het ontwikkelen van de foto's ter ondersteuning van de website.

Wat zeggen onze opdrachtgevers

Hero companies

5 sterren reviews
5/5
Erik Farine

Het was een plezier om met Kora samen te werken. Ze werkt snel, efficiënt, communiceert goed en is up-to-date met de nieuwste marketing technieken. Ze heeft voor ons een nieuwe website opgezet die het mogelijk maakte om onze smart marketing activiteiten beter te laten landen. Hubspot werd ingevoerd om de clicks op activiteiten te registreren en leads te creëren die naar een nieuw opgezet SDR team gingen voor pre-kwalificatie. Verder creëerde ze ook de activiteiten zelf.
Dit concept was nieuw voor ons en naar mijn gevoel ook voor onze tak van distributie industrie. Het vraagt ook de buy-in van het management.
Door ervoor te zorgen dat de salesactiviteiten synchroon lopen met de smart marketingactiviteiten zelf, gaf dit, vergeleken met de klassieke manier, ongeziene resultaten in het bekomen van nieuwe business. Onze fabrikanten, van wie we de marketingbudgetten krijgen, die de eerste resultaten mochten meemaken twijfelden niet om de marketinggelden te verhogen tot zelfs te verdubbelen. Kortom, een zeer positieve ervaring !

Erik Farine

Executive Advisor @ Damavik