#Samensterk in zorg

De zorg is een ontzettend breed segment. Je hebt met heel veel doelgroepen te maken: Ziekenhuizen, zorginstellingen, thuiszorg en facilitaire diensten binnen de zorg. Er zijn ook veel  persona’s en customer journeys die je in kaart moet brengen. Denk  hierbij aan artsen, patiënten, verpleegkundigen.  Daarnaast kunnen ook mensen werkzaam in ondersteunende diensten interessant zijn voor jouw bedrijf.

Ben jij een aanbieder binnen het segment zorg en vind je het lastig om je doelgroepen op een juiste manier van informatie te voorzien?

Het marketingteam zorg van Contentplace helpt je op weg met goede strategieën en de juiste content om jouw product of dienst sterk te positioneren binnen dit segment.

Debbie van Oostrum

Debbie is een ervaren content marketeer die strategisch met je meedenkt, maar ook uitvoerend van aanpakken weet. 
Binnen de zorg heeft zij de nodige ervaring opgedaan en denkt graag met je mee.

Johan Koning

Communiceren in of over de zorg is niet voor iedereen weggelegd, omdat er vrijwel altijd emoties bij komen kijken. Van patiënten en familieleden, maar ook van zorgverleners. Het is zaak om informatief en zakelijk te schrijven, maar daarbij wel alle vragen die kunnen spelen te beantwoorden.