Hero Stories

Je verhaal vertellen, zodat het jouw doelgroep aanspreekt. 
Hier ligt onze passie. Projectmatig of vanuit een interim basis.
Wij helpen je met de juiste content strategie. Hieronder een aantal
Hero Companies waarvoor onze heroes aan de slag mochten gaan.

Het Gilde, vakcollege techniek is een middelbare school voor techniek. Net als het Altena College, stond ook het Gilde voor de uitdaging van de Open Dagen die niet door konden gaan, vanwege Corona. Voor het Gilde heeft Contentplace.nl een virtuele variant ontwikkeld.

|

Het Altena College is een middelbare school voor Mavo, Havo en Atheneum. Door Corona kon de normale Open Dag niet doorgaan. Contentplace.nl bedacht voor hun een alternatief. De Virtuele Open Dag. Een mooi online alternatief voor basisschoolleerlingen en hun ouders om toch een kijkje te nemen in deze school.

Marine Repair is een bedrijf op het gebied van scheepsreparatie, las/constructiewerk en metaalbewerking. Het is belangrijk dat medewerkers op de hoogte zijn van de veiligheidsregels. Contentplace.nl heeft hiervoor een video gecreëerd die uitleg geeft aan de geldende VGM regels binnen Marine Repair

ICT en onderwijs. Zeker tijdens de Corona pandemie werd duidelijk hoe belangrijk die combinatie is. Voor o.a. Google for Education, Microsoft en Tech Data hebben we deze film ontwikkeld. Hierin vertellen twee directeuren van zowel het basisonderwijs als het voortgezet onderwijs hoe zij aankijken tegen deze ontwikkelingen.


Voor Perstorp Animal Nutrition zijn we bezig met het opzetten van een campagne rondom de opening van een nieuwe fabriek.  

Hiervoor plannen en organiseren we een aantal events en hebben we een campagne ontwikkeld voor zowel interne- als externe stakeholders.

Binnenkort meer hierover



Binnen Nuvias is Contentplace aan de slag op basis van een  interim contract. Dat kan namelijk ook. Wanneer je tijdelijk op zoek bent naar extra kennis en kunde binnen je marketingafdeling.

Voor Nuvias starten we een aantal gave campagnes voor hun IT partners.

Binnenkort meer hierover.

Tech Data wilde graag in contact komen met eindgebruikers om ze te informeren over nieuwe technologiën en innovaties. Door middel van een geavanceerde

contentportal gekoppeld aan een marketing automation tool, worden leads genereerd op basis van zogenaamde ‘dripcampaigns’, waarmee partners van Tech Data actief aan de slag kunnen.