Contentplace goes Big Data
Big Data! Hoe helpt data je aan klantinzichten? Big Data, een term die we heel veel tegenkomen. Maar wat is nu precies Big Data. Big Data is een verzamelnaam van alle informatie die je als bedrijf verzamelt, zowel passief als actief. Denk hierbij aan data via Social Media kanalen, mailverkeer, […]
Health & Fitness; De marketing erachter
De marketing achter online fitness programma’s Dankzij de Corona crisis, ben ik in aanraking gekomen met Chloe Ting. Nou ja, eigenlijk via mijn dochter, die door de Corona crisis haar korfbal trainingen en wedstrijden zag verdwijnen uit de wekelijkse planning. Om toch fit te blijven, begon ze de workouts van […]
#Samensterk: een mooie strijdkreet Al een tijdje promoot ik onze mooie landelijke huisstijl: #Samensterk. Vandaag las ik in de krant een artikel over de versnippering binnen de landbouwsector. Aanleiding was het vertrek van voorzitter Marc Calon bij de LTO door het gebrek aan draagvlak onder de boeren. Vorig jaar schreef […]
#Samensterk
#Samensterk! Wat een prachtige nieuwe huisstijl is Nederland aan het ontwikkelen. Overal zie je hem terugkomen #Samensterk. Vanuit de overheid, maar ook vanuit bedrijven. Mooi om te zien, die verbondenheid. Van #Samenzuur naar #Samensterk Voor Corona had ik vaak het idee dat de Nederlandse huisstijl #Samenzuur was. Nederlanders staan erom […]
Contentplace goes Religious
The Holy Bible! Welk bedrijf of merk kan zeggen dat zij al meer dan 2000 jaar bestaat? Dat hun merk bekend is over de gehele wereld. Dat ze miljarden volgers hebben en dat ze een campagne hebben geschreven dat 66 seizoenen telt met steeds een nieuwe hoofdfiguur.  Die je boeit […]
Netflix, zeep en je hippocampus. Wat hebben zij met elkaar gemeen?
Brainf*ck! Wat hebben Palmolive zeep, de Netflix serie Once Upon a Time en je hippocampus (of lange termijn geheugen) met elkaar te maken? Je zou zeggen niks, tot ik aanwezig was bij een middag georganiseerd door Platform Content en Carlijn Postma uitlegde hoe het zit. Zij legde ons aan de […]