Wie bingewatched jouw content? Stel je eens voor: Jouw website als streamingdienst, zoals Netflix. Waar je publiek naar toe gaat om content te zien, te horen en te lezen en waar ze steeds naar terug blijft komen, omdat ze jouw content zo cool vindt, dat ze niet kan wachten om […]
De zin en onzin van missie & visie Missie, Visie, Kernwaarden. Drie pijlers waarop in de basis de organisatiestrategie en haar cultuur gebaseerd zouden moeten zijn met daaruit voortvloeiend de marketingstrategie. Toch worstelen nog veel bedrijven met het helder benoemen van hun missie en de visie. Wat is eigenlijk het […]
Waar begint jouw klantreis? De customer journey, oftewel klantreis, wordt vaak genoemd bij online (content) campagnes. Welke weg legt een (potentiële) klant af vanaf het moment dat hij op zoek is naar een oplossing voor een bepaald probleem tot het moment dat hij iets gaat aanschaffen. Hierin kent de klantreis […]
Marketing Automation & Content Wanneer je werkt met Marketing Automation dan weet je dat je continue moet zorgen voor voldoende content, het opzetten van de juiste contentflows en het monitoren van het effect van je contentcampagnes. Haal je de gestelde KPI’s? A/B testen, aanpassen, bijsturen en weer nieuwe content ontwikkelen […]
TALKING BRAINS – Waarom communicatie soms lastig is. Communiceren, we doen het allemaal de hele dag. Dit gebeurt op ieder niveau in onze samenleving. Macro, meso & micro. Toch is communiceren lastig. Veel onduidelijkheid, frustratie en soms zelfs ruzies ontstaan door verkeerd of helemaal niet communiceren. Waarom is communiceren zo […]