Contentplace goes on a customer journey
Waar begint jouw klantreis? De customer journey, oftewel klantreis, wordt vaak genoemd bij online (content) campagnes. Welke weg legt een (potentiële) klant af vanaf het moment dat hij op zoek is naar een oplossing voor een bepaald probleem tot het moment dat hij iets gaat aanschaffen. Hierin kent de klantreis […]
wie regisseert jouw content?
Marketing Automation & Content Wanneer je werkt met Marketing Automation dan weet je dat je continue moet zorgen voor voldoende content, het opzetten van de juiste contentflows en het monitoren van het effect van je contentcampagnes. Haal je de gestelde KPI’s? A/B testen, aanpassen, bijsturen en weer nieuwe content ontwikkelen […]
The viral virus
The Viral Virus! Corona, je kunt er niet omheen.  Al ruim een jaar beheerst het ons nieuws. Zodra de krant opengaat, de nieuwsapp geopend wordt of het journaal aanstaat, het eerste nieuws gaat over Corona. The virus gone viral, kun je haast wel zeggen. Maar wat betekent viral nu in […]
Contentplace goes Talking Brains
TALKING BRAINS – Waarom communicatie soms lastig is. Communiceren, we doen het allemaal de hele dag. Dit gebeurt op ieder niveau in onze samenleving. Macro, meso & micro. Toch is communiceren lastig. Veel onduidelijkheid, frustratie en soms zelfs ruzies ontstaan door verkeerd of helemaal niet communiceren. Waarom is communiceren zo […]
Tindermarketing
Doe jij aan ‘Tindermarketing’ of bouw je liever aan een serieuze relatie? Tinder, de meesten van ons kennen het wel. Vanuit eigen gebruik of via een vriend/vriendin, collega of puberkind. Een bijzondere app waar vraag en aanbod bij elkaar worden gebracht. Snel wordt er van links naar rechts geswiped en […]
Acceptabel en Realistisch – hoe SMART ben jij? Bij alles wat we doen, is het belangrijk om van te voren te bedenken wat we willen bereiken om het vervolgens ook te kunnen meten. Meten is tenslotte weten. Voordeel van het stellen van SMART (Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch, Tijdsgebonden) doelstellingen is […]