AI als strategisch marketeer Hoewel AI bepaalde taken in marketing kan automatiseren en optimaliseren, betekent dit niet dat marketing volledig overbodig wordt. De kerntaak van een marketeer is het begrijpen van de behoeften en voorkeuren van consumenten en het ontwikkelen van strategieën om producten of diensten effectief aan hen te […]
duurzame marketing
Duurzaam of sustainable zijn wel de ‘buzzwoorden’ van 2021. Te pas en te onpas kwamen de termen langs in allerhande campagnes en uitingen. Wanneer je googled op ‘sustainable’ krijg je 5.730.000.000 resultaten. Het is een maatschappelijk onderwerp dat zich richt op alle markten en doelgroepen in binnen- en buitenland. Veel […]
solliciteren is saai
Sollicitatiegesprekken zijn saai en voorspelbaar. Iedereen heeft zowieso 1 sollicitatiegesprek meegemaakt in zijn/haar leven en de meesten van ons meerderen. In hoeverre heb jij een gesprek gehad, waarbij je verrast werd door de vragen die je werden gesteld en/of de openheid van de gesprekspartner aan de andere kant van de […]
Tindermarketing
Doe jij aan ‘Tindermarketing’ of bouw je liever aan een serieuze relatie? Tinder, de meesten van ons kennen het wel. Vanuit eigen gebruik of via een vriend/vriendin, collega of puberkind. Een bijzondere app waar vraag en aanbod bij elkaar worden gebracht. Snel wordt er van links naar rechts geswiped en […]
SWOT - waar liggen NU je kansen
SWOT – Waar ben jij sterk in? In deze vreemde tijden, moeten we leren om ons snel aan te passen en flexibel te denken. Dit is niet voor iedereen even makkelijk. Ineens is de wereld anders. Bedreigingen komen op ons af in de vorm van tekorten in grondstoffen, enorme stijgingen […]
Waar gaat de reis naartoe?
Waar gaat de reis naartoe? Komend weekend start de zomervakantie. Wellicht heb je een leuke vakantie geboekt in in het buitenland of hier in Nederland. Bekende situatie: Je stapt enthousiast in je volgepakte auto. Je geeft je vakantiebestemming in binnen het navigatiesyteem of via Google Maps op je mobiel. Vervolgens […]