Stap 1

Business Strategy

Stap 2

Binge Marketing Strategy

Stap 3

Contentregie

The story begins
We beginnen ons verhaal met Mark
Mark is (content) marketeer

Hij komt thuis van een dag hard werken, begroet zijn vrouw en kinderen en samen eten ze. Als de kinderen op bed liggen,
valt zijn oog op het boek Binge Marketing van Carlijn Postma. Hij twijfelt. Zal hij eraan beginnen of toch nog even lekker Bingewatchen? Mark kiest voor het laatste, valt in slaap tijdens het kijken naar zijn favoriete Netflix serie en droomt…..


Hij stapt binnen in een wereld waarin contentmarketing en bingewatchen 1 zijn. Waarin klanten veranderen in publiek en waar de held een marketeer is, die begrijpt dat content geen losse flodders zijn, maar een goed in elkaar gezette serie met echte cliff-hangers. Daar heb je Carlijn. Zij is Binge Marketing Hero en op zoek naar nieuwe helden, die haar helpen om de wereld van de contentmarketing te veranderen.

Mark wordt wakker en kijkt om zich heen. Content Hero… hmmmmmmmmmm zou dit meer kunnen zijn dan een droom?
Hij kijkt weer naar het boek Binge Marketing, pakt het op en begint te lezen.