#Samensterk!
Wat een prachtige nieuwe huisstijl is Nederland aan het ontwikkelen. Overal zie je hem terugkomen #Samensterk. Vanuit de overheid, maar ook vanuit bedrijven. Mooi om te zien, die verbondenheid.
Van #Samenzuur naar #Samensterk
Voor Corona had ik vaak het idee dat de Nederlandse huisstijl #Samenzuur was. Nederlanders staan erom bekend om lekker te klagen. Als je alleen al naar de Nederlandse politiek kijkt, vraag je je wel eens af wat nu precies de functie is van alle coalitie partijen: Opbouwend kritisch of gewoon zuur.
Hoe gaan we deze nieuwe huisstijl borgen na het Corona tijdperk? Het zou toch mooi zijn, als we iets uit deze periode meenemen naar de volgende. Af en toe steekt alweer de oude bekende huisstijl #Samenzuur de kop op. Kom op mensen, laten we deze achter ons laten. Kritiek mag, maar doe het opbouwend.
Is een nationale huisstijl haalbaar?
Een nationale huisstijl. Dat is nieuw. Maar het zou wel ontzettend krachtig zijn. Niet alleen in eigen land, maar zeker ook binnen onze internationale rol als exportland.
Zou het een idee zijn om hier eens met elkaar over na te denken? Dit is niet alleen een rol van de overheid, maar ook van ons, zowel als individu binnen onze eigen gezinnen/families als voor bedrijven voor hun interne en externe communicatiestrategie en merkimago.
Een nationaal symbool, dat overblijft uit deze ongelooflijk rare en impactvolle periode. Een symbool dat ons steeds herinnert aan dat wat ons verbindt, in plaats van dat wat ons van elkaar verwijderd.
#Samensterk! Denk jij mee?
Wie denkt ermee? Wat zou de internationale titel zijn? #TogetherStrong?
Wat zou een mooi logo zijn? Iets met onze vlag?
Alle input is welkom, ook de opbouwend kritische. ?
#Samensterk: Wij denken graag met jou mee!
Wil je een sterk merkimago opbouwen, waarin het #Samensterk centraal kan staan? Wil je hulp bij het uitdragen hiervan naar je klanten, maar ook naar eigen medewerkers?
De marketing professionals van Contentplace.nl denken graag met je mee. Neem contact met ons op. We brengen vrijblijvend wensen en doelstellingen in kaart, zodat ook jouw bedrijf sterk(er) uit deze crisis komt.
No responses yet