Na een welverdiende vakantie, met de herinneringen aan ontspannende dagen en zonovergoten stranden nog vers in het geheugen, is het tijd om terug te keren naar de werkplek. Deze overgang biedt een waardevolle kans om je contentcampagnes onder de loep te nemen en te herzien, gebruikmakend van de frisse perspectieven […]
De kracht van een Brandbook: Van corporate branding tot succesvolle campagnes In de dynamische wereld van marketing en design draait alles om samenhang. Of je nu een gevestigd bedrijf bent dat zijn merk wil versterken of een spannende campagne lanceert, een brandbook wijst je de weg naar een consistente en […]
AI als strategisch marketeer Hoewel AI bepaalde taken in marketing kan automatiseren en optimaliseren, betekent dit niet dat marketing volledig overbodig wordt. De kerntaak van een marketeer is het begrijpen van de behoeften en voorkeuren van consumenten en het ontwikkelen van strategieën om producten of diensten effectief aan hen te […]
duurzame marketing
Duurzaam of sustainable zijn wel de ‘buzzwoorden’ van 2021. Te pas en te onpas kwamen de termen langs in allerhande campagnes en uitingen. Wanneer je googled op ‘sustainable’ krijg je 5.730.000.000 resultaten. Het is een maatschappelijk onderwerp dat zich richt op alle markten en doelgroepen in binnen- en buitenland. Veel […]
solliciteren is saai
Sollicitatiegesprekken zijn saai en voorspelbaar. Iedereen heeft zowieso 1 sollicitatiegesprek meegemaakt in zijn/haar leven en de meesten van ons meerderen. In hoeverre heb jij een gesprek gehad, waarbij je verrast werd door de vragen die je werden gesteld en/of de openheid van de gesprekspartner aan de andere kant van de […]
Tindermarketing
Doe jij aan ‘Tindermarketing’ of bouw je liever aan een serieuze relatie? Tinder, de meesten van ons kennen het wel. Vanuit eigen gebruik of via een vriend/vriendin, collega of puberkind. Een bijzondere app waar vraag en aanbod bij elkaar worden gebracht. Snel wordt er van links naar rechts geswiped en […]